DIA 1

INICI DEL VIATGE

Després d'una llarga nit sense poder dormir comença el viatge!

ARRIBADA A L'HOTEL

L'hotel Trip Atocha de 4 estrelles, es on ens acomodarem i descansarem durant aquest tres dies, està situat en una zona cèntrica de Madrid on pots trobar-ho to a prop i un lloc molt ben comunicat les habitacions són molt còmodes i el bufet lliure de l’esmorzar està deliciós.

Hall de l'Hotel
La nostra habitació !

VISITA DE LA "PLAZA DEL SOL"

Després del cansament que ja tenien alguns després deportar les maletes a lhotel vam anar a la Plaza del Sol on hi havia molta gent disfressada que es feia fotos  amb alguns turistes que passaven i fent passar una bona estona a aquells que ja havien anat a veure una estona botigues de records està situada al centre de la ciutat de Madrid, s'hi troba el quilòmetre 0 de tota Espanya també hi havia símbols representatius de Madrid: El oso y el Madroñol'estàtua eqüestre de Carlos III, el campanar de les campanades de cap d’any…

Oso y el madroño

Edificio correos
Estatua Carlos III

km 0 espanya

VISITA A LA "PLAZA MAYOR"

Tot seguit va manar a una altra plaça situada molt a prop de la “Plaza del Sol” i també al costat de la “Plaza de la Villa” i juntament al carrer major, la “Plaza Mayor” hi havia molta gent disfressada que feia un petit espectacle a canvi de una mica de diners, també hi havia botigues de records en abundància en que gairebé tots em anat a posar-hi un ull quan el Manel, la Llum i la Vanessa ens han deixat una estona.
A la "Plaza Mayor" es troba una estàtua eqüestre amb Felip III que era el rei que va finalitzar les obres de la "Plaza Mayor".

Plaza Mayor

Plaza mayor

PLAZA DE LA VILLA

Quan ja estàvem tots molt cansats i amb moltes ganes de tornar a l’hotel anàvem caminant cap a la “Plaza de la Villa” no sabíem com però el Manel no és cansava de caminar. Quan ja vam arribar el Manel ens va explicar una mica d’història sobre aquesta plaça i sobre l’Ajuntament de Madrid.

Monumento a Don Álvaro de Bazán

Casa y Torre de los Lujanes

CATEDRAL DE LA ALMUDENA

Encara més cansats de caminar ens dirigíem cap a la Catedral d’Almudena.
El nom complet de la Catedral d’Almudena es: Catedral de Santa María la Real de la Almudena de Madrid aquesta Catedral està dedicada a  la Verge d’Almudena i  és una Iglesia catòlica.

CAP A DINAR

Per fi! A arribat l’hora de descansar i prendre’ns el dinar que ja ens haviam endut de casa tot i que després ens vam permetre el luxe de comprar-nos un gelat.

VISITA GUIADA AL PALACIO REAL

Després de veure la Catedral de Almudena, haver descansat i haver dinat vam anar a fer una visita guiada al “Palacio Real”  en que el guia ens va ensenyar i explicar unes vint sales de les dos mil que hi havia totes tenien unes grans i majestuoses lampares tots ens preguntàvem per a que feia servir el rei tantes habitacions i a demés tant luxoses.

REAL ARMERIA

Després d’això vam anar a veure la “Real Armeria” on hi havia moltes armes i armadures dels antics soldats totes eren molt diferents però estava clar que devien ser molt útils per sobreviure en una guerra, també hi havia armes de tota mena de molt grans i de molt petites, llances,pistoles, espases...

TEMPLE DE DEBOD

Quan vam acabar tots ens vam assentar però el Manel ens va dir que teníem que anar al Temple de Debod un temple egipci que va ser un real dels egipcis a canvi de  l’ajuda que Espanya va donar als temples de Núbia. Llavors el Manel ens va deixar triar entre acabar de veure el temple o seure la majoria es van seure degut al gran cansament que tenien. Quan tots vam arribar allí on havien segut els altres vam anar allí on tots desitjàvem, lhotel!
Temple de Debod

GRAN VIA - JUEGOS DEL HAMBRE - SOPAR

Ja estàvem tots dutxats i arreglats quan vam començar a caminar cap a la Gran Via, quan vam arribar a la plaça Callado varem veure una part de la premiere de la pel·lícula Los Juegos del Hambre les dos Júlies shavien llegit els tres llibres i eren les úniques que sabien qui eren aquella gent i de que anava la pel·lícula varem marxar tot i que ens i volíem quedar més estona i vam anar passejant per la gran via fins arribar al restaurant que soparíem, un restaurant italià anomenat Ginos.

AL CINE

Casi fem tard al cine totes les nenes ja havien marxat a veure una pel·lícula que totes desitjaven veure: Todos los días de mi vida els nens vam anar a veure una pel·lícula amb un punt de comedia: Intocable, molt divertida, quan es van acabar les pel·lícules algunes nenes van sortir plorant mentre daltres ja se ls hi havia acabat  la plorera, els nens estàvem rient i comentant i la pel·lícula, el día ja shavia acabat i tocava anar a lhotel a dormir o fer silenci.