DIA 2

JA SONA EL DESPERTADOR

Riing! Ja sonava el despertador als nostres mòbils eren les vuit i mitja del matí i avui era un gran dia havíem d’arreglar-nos i anar al bufet per agafar energia per aquest gran dia.

CAP A LES BOTIGUES

Ja eren les 10 i tothom havia acabat d’esmorzar i preparar-se les coses per aquell dia estàvem tots al punt de reunió de l’hotel i vam començar a caminar fins a la “Plaza del Sol” on el Manel, la Llum i la Vanessa ens van deixar una estona per anar de compres en aquells carrers comercials on hi havia tantes botigues gairebé tothom havia comprat alguna cosa.

Plaza del Sol a les 10 del matí

CONGRESO DE LOS DIPUTADOS

Quan ja tothom va arribar al centre de la “Plaza del Sol” vam anar cap al “Congreso de los Diputados” on allí el Manel ens va explicar unes curiositats, la porta gran i daurada solament s’obria en ocasions molt especials, la part de la porta daurada i allí on hi havia els lleons era mes antiga que l’altra part de l’esquerra, no hi hem pogut entrar perquè hi havia ple.

Amb el Lleó  delcongreso de los diputados
Congreso de los diputados

PLAZA CIBELES

Avui ja no estàvem tant cansats no hauríem de caminar tant ara anàvem cap a la “Plaza Cibeles” també era coneguda com el lloc on el Real Madrid celebrava els seus triomfs on hi ha una estàtua de la deessa Cibeles.

Palacio Cibeles
Fuente Cibeles

PUERTA DE ALCALÁ

Va ser poca estona la que vam passar a la “Plaza Cibeles” i ja anàvem cap a la “Puerta de Alcalá” on tampoc vam tenir massa temps solament el just per fixar-nos en uns petits detalls i en els cinc arcs de la porta que ara funcionen de rotonda.

Puerta Alcalá vista lateral
Puerta Alcalá

PARQUE DEL RETIRO

Ja anàvem directes cap al “Parque del Retiro” quan vam arribar a una elegant i gran porta allò ja era el “Parque del Retiro” ple de flors i arbres el Manel ens va donar les opcions d’anar amb barca per l’estany que hi havia al parc o anar a observar tots els jardins. La dona que venia les entrades ens va fer anar a buscar els DNI als professors perquè no es creia que teníem catorze anys. També hi havia gent que venia ulleres on molta gent en va comprar unes.

Gran entrada al parque del retiro
Amb barques pel parque del retiro

A DINAR

A les dos ja tocava anar a dinar, així que ho vam agafar tot i vam anar cap al restaurant s’anomenava VIPS, el Manel ja ens havia fet elegir el dinar al “Parque del Retiro” així que no varem tenir tanta feina. Allí ens vam assentar amb els amics i vam començar a xerrar mentre menjàvem.
Restaurant VIPS

MUSEO THYSSEN

Ja eren les quatre de la tarda que anàvem cap al “Museo Thyssen”, allí amb la guia que ens ajudava a comprendre aquells quadres va fer molt divertida aquella visita i ha entendre el art contemporani quecontenia diferents tècniques: el cubisme, el pop art... havia estat entretingut.

Museu Thyssen

ABANS DEL MUSICAL

Ara estàvem tots junts anant cap a l’hotel per a preparar-nos per al musical ens vam dutxar tots i fins i tot alguns es van banyar, hi havia gent que s’havia comprat roba al mati per al musical quan ens vam reunir tots l’olor de colònies era variat i les noies anaven totes maquillades.
A l'habitació !!:)

MUSICAL: MÁS DE CIEN MENTIRAS

Primer pensàvem que seria un musical avorrit perquè creiem que el Joaquim Sabina era un cantant mes aviat antic i no sabíem cap cançó seva, però quan vam ser allà ens vam adonar de que tampoc estava tant malament tenia una bona història en que el Tuli es volia venjar del Villegas que l’havia posat a la presó i havia matat a el Samuel, al Tuli l’ajuden el Manitas, la Magdalena i el Juan que fan caure en una mentida d’un dècim de loteria premiat que era falç al vendre’l a ell per un alt valor.

Entrada musical

A SOPAR

Després del musical vam anar a sopar al Pans&Company on cadascú es va agafar un entrepà i un refresc o una aigua ja era tard quan vam acabar i vam anar a dormir ràpidament cap a l’Hotel.